Måndag igen och VFU!

Hepp!

Hur mår ni? Själv är jag trött :/ Somnade nog för sent igår… Det har varit en bra dag som vanligt :D Börjar vänja mig vid att ha bra dagar :P Haha! Har träffat en meniskpatient, en patient med smärta vid rumpan, en kille med problem från axeln/armen, en tennisarmbåge, men han behövde träna mer än så :P Och så har jag träffat några till ;) Det blev en lång dag, kom inte därifrån förens kvart i fem. Nu ska jag plugga på lite om underbenet, ska träffa en patient med smärta i vadmuskulaturen i morgon så det ska jag läsa på om. Så nu ska jag plugga på lite och sen krypa ned i sängen :D

Sov gott! Puss!

Kommentera

