Back home!

Hej! Nu är jag hemma efter en rolig helg i Lund! Idag bjöds det på scones till frukost som söta Elin slängt ihop medan jag duschade! <3 Det har nästan känts som en liten minisemester, jag har ätit god mat, haft roligt, tursitat och umgåtts med udnerbara människor :D Här kommer liite bilder, Elin var kameraman och har lovat att fler kommer så då kan de ju möjligtvis komma upp här med :P

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

I lördags så festade vi på nation, tydligen så lyckades jag träffa in den festkväll som det var minst folk ute :P Mend et var skoj iaf, mkt olikt från Luleå! Vi förfestade med några av Elins kompisar som var sköna, om ni tittar på slidsen ovanför så ser ni att Elin hålleri en gul tekopp på det ena kortet och det handlar helt enkelt om att man tar vad man har om man bor i korridor, alla glas var redan länsade :P Vi var inne i Malmö på dagen i lördags och gick runt i det underbara vårvädret och njöt i solen :D Det var riktigt coola byggnader i Malmö och det var jättemysigt!

I morgon går jag in på sista veckan i Kungsbacka, det är lite konstigt. Det har gått helt otroligt fort!

Ha en bra kväll! Puss!

Kommentera

