Glad allahjärtansdag!

Hej hopp! Och hoppas ni har en bra dag, det är ju trots allt en speciell dag idag som man kan fira även som singel! Just det! Jag firar med god mat och en fet godispåse bara för att jag hjärtar mig själv :D Haha! I min mobil så brukar det växa fram blommor på displayen, men idag växte det fram hjärtan <3 Blev glatt överraskad! Idag fyller även världens bästa pappa år! GRATTIS!!! Detta innebär att man kan fira i dubbel bemärkelse i familjen Jeppsson. Dock är han inte hemma, men han fick ett paket och en bulle i morse :P

Idag har jag inlett sista veckan på praktiken, den innehöll en instabil axel, en tennisarmbåge som inte blivit bra, en pat som är lite stram och lite impingment som inte vill släppa, en flicka med femurpattelärasyndrom. Med mycket mer :P Med andra ord lite nytt och lite som jag sett innan :)

Ha en bra dag! Pussss

Grattis pappa!!

Kommentera

