Baka baka liten kaka!

Eller stora kakor och glass. Sofia är husshållig! Undra bara om glassen blir bra… Det är första gången jag gjorde glass, eller sorbet är det, och när jag tittar upp recept så finns det hur måna olika som helst och det ena är inte det andra likt at all! Man blir ju förvirrad… Men men, bullar det har jag bakat innan och denna gången blev det flätor för att underlätta bakandet :P Jag ska ta med dem till praktiken eftersom det snart är sista dagen :O Hur gick det till?

Idag har jag och Hannah dejtat! :D Tjoho! Det blev IKEA och lite annat smått och gott :D Yay!

Pussar och kramar i massor!

Kommentera

