Ny praktik

innebär nya rutiner, nya saker att lära sig, nya intryck och nya människor både patienter och kollegor. Jag är på strokeavdelningen på Varbergs sjukhus vilket jag tror kommer bli väldigt lärorikt! Idag har jag gått med min handledare och träffat patienterna som är på avdelningen för tillfället. Redan i morgon ska jag träna själv med en patient. Min handledare verkar bra och schysst, känns som att jag kommer att få det bra med egna patienter och så!

Det var det :P Ha det så bra! Puss :D

Kommentera

