Hihihi!

Andra dagen på praktiken: check! Idag har det varit mycket gåträning och så har jag fått lära mig journalsystemet. Det går itne fort när jag ska tryckka fram sakerna och eftersom min handledare är ytterst ergonomisk av sig så tycker hon att jag ska använda ALLA kortkomandon. Det sätter sig förhoppningsvis snart! Jobbigt är det bara när man ska lära sig skriva journal på ett annat system, på den förra praktiken var det kort och konsist som var ledorden. Här får man inte ens använda förkortningar som flex och ex, det enda som jag använder!! Orka skriva hela ord :P Jaja det blir nog bra det med! Trivs iaf och jag får använda gymmet hur mkt jag vill :D Och nästa onsdag börjar de tom med ZUMBA!!! Jag är glad :) Här kommer ett kort på hur jag ser ut i mina arbetskläder, det har efterfrågats så det var lika bra att publicera!

Smygfotade mig när jag var ensam i omklädningsrummet :P Jag har dessutom fått ett passerkort med en bild på mig, jag ser lite galen ut, men det kanske bara speglar personligheten :P

Nu ska jag äta fisksoppa! Pussar!

Kommentera

