22 timmar

Heeej och gäsp

Jag har i helgen arbetat 22 timmar sammanlagt… Och lägg till den en veckas praktik på ett nytt ställe så kanske ni kan ana hur trött jag är nu. Ganska väldigt trött faktiskt. Det har varit Gbg horse show på scnadinavium och idag fick jag jobba för en kille som är sjuk så det var bara att ställa väckarklockan tidigt. Vad hemma vid halv 12 i natt och var på jobbet halv nio. Dock är det ganska skoj för vi har båda dagarna sålt ca 10 000 mer än de andra kioskerna, det är rätt grymt! Det har varit störtsköna människor jag jobbat med också vilket gör det hela väldigt mkt lättare.

En liten rolig sak hände igår. En av tjejerna som stått i en libress-monter kom fram och ville köpa kaffe och så skoja jag lite med henne (om nåt jag inte kom ihåg) och hennes svar var: om man heter Helena Lundbäck kanske?! Jag skarattade med och tänkte som att hon skulle få något för att hon heter Helena!? Sen insåg jag att hon kanske var någon känd hästbrud som jag inte hade koll på och det var hon visst. TÖNT!

Nu är jag iaf hemma och väntar på att pengarna ska rulla in på mitt konto, för det blir en härlig månadslön nästa månad! Winner! Ska kolla upp lite inför praktiken i morgon och så med. Ha en härlig söndagskväll, antar att ni också ska titta på solsidan?!

Puss!

One thought on “22 timmar

Kommentera

