Jossan till framsidan och våren!

Hej och god natt!

Jossan är på besök :D Hon kom i förmiddags och har spenderat dagen med att strosa runt i stan, besökt fiskekôrkan, haga, alla mysiga småbutiker och ett härligt besök på 4-gott! Man får passa sig så att man inte går vilse där inne :P Efter det så blev det en najs promenad i Särö med mamma och pappa! Det är verkligen underbart vårväder :D Det har varit en mysig dag som slutade med att klantfia glömde hemnyckeln efter att vi kört mamma och pappa på kalas, så vi fick snällt vända om och hämta den… Suck! Nu har Jossan gått och lagt sig, efter att vi sovit ett tag i varsin soffa, och jag sitter uppe och väntar på att mamma och pappa ska ringa så att jag kan hämta dem och jag också får sova :P För i morgon väntar Ullared och Gekås :D Men nu roar jag mig med Bridget Jones :D

Sov gott!

Kommentera

