Shake that ass for me!

Ojoj, denna morgonen kommer jag aldrig att glömma! Den var speciell. Jag var på mitt första hembesök och det var på ett spännande ställe :S Tyvärr kan jag inte berätta mer i detalj men sjukt vat det, ni får ta mig på orden och fantisera ut hur det var :P Efter det bar det tillbaka till sjukhuset och då hade halva dagen gått :P Eftermiddagen bjöd på balansträning, gångträning samt så hade vi en sjuksyrrestudent som var med oss en stund så då fick man anstränga sig lite och visa varför sg-yrket är bättre :) Hade även halvtidssamtal idag vilket gick som på räls :P Det finns grejer att arbeta med och tur är väl det annars hade mitt år kvar på utbildningen varit värdelöst :P Efter praktiken bjöds det på Zumba på sjukhuset så det blev att skaka lite på allt som finns att skakas på :D

Kommentera

