MR!

Tjillivippen!

Idag har varit en produktiv dag på praktiken :) Jag hade en nybedömning med en patient i morse, gjorde alla möjliga tester som finns och viss kunde han gå utan rollator :) Sen fortsatte det med de vanliga träningarna och så avslutade jag dagen med att ha avdelningen för mig själv på eftermiddagen då min handledare var på möte och gick vidare till MR och fick se snygga bilder på en hjärna :D Oj vad häftigt! Man fick se hjärnan i massa olika skikt från alla håll :D

Typ så här kan det se ut :D Häftigt va?

Jo angående igår det hände en pinsam grej :) Jag skulle ta ett bett på min apelsinklyfta och skvätte ned min bordsgranne med massa apelsinsaft :O Jag bröt ihop av skratt :D

Nu ska jag klå lillebror i vem vet mest :D

Pussar!

One thought on “MR!

Kommentera

