Just another friday!

Det rullar fortfarande på :) Nästa vecka är min handledare ledig så då är jag ensam med mina patienter :D Det ska bli spännande (jag har andra sjukgymnaster att bolla med, men det är ju ändå jag som ska planera min dag och det som ska göras, samt göra det!) Det ska bli spännande att klara mig helt själv! Ska plugga på på söndag så jag har koll :P

Men nu är det helg! Och i morgon ska vi åka till Lager 157 och då ska det shoppas! Ska kolla kontot nu så att jag har cash :D Åh! Ikväll blir det riktigt fredagsmys med krabba och musslor :D AAAH vad gott!!!

Kärlek <3

Kommentera

