Klara, färdiga, gå!

Åh vilken härlig dag som idag som idag… Jag började med rond, eftersom min handledare är på semester var jag den som fick förmedla det som skulle sägas inför hela teamet. Som tur var så sa jag inget dumt :O Så det flöt på rätt fint. Något annat som har flutit idag är jag och alla söta barn från habiliteringen :D Jag fick vara med sjukgymnasten där på förmiddagen  och bada i bassängen mewd två olika grupper. De första var cirka 4 år och de sista var 1-2 år. De var så himla söta och det tog inte lång tid förens jag hade en lite flicka i min famn :D Även på den andra gruppen kom en lite pussgurka till mig och hennes kärlek var lättförtjänt, oj vad pussig hon var! :D Det var så himla mysigt att vara med dessa söta små barn som bara sprudlade av glädje i vattnet! Mys på hög nivå!

Annars har det rullat på, handledaren är som sagt var på semester så nu är det bara att stöka till bland patienterna ;)

Har precis bakat, oj vilken husmor jag är! Jag har bakat kakor och muffinsar i stora lass, men sen tog smöret och sockret slut så då vart det färdigbakat :( Nu ska jag susa iväg till Klara för en promenad! Henne har jag inte träffat på år och dar, så det är bara att göra sig KLAR! Haha!

Puss!

4 thoughts on “Klara, färdiga, gå!

Kommentera

