7 dagar!

Hej hopp! Om exakt en vecka åker jag tillbaka till Luleå. Dock går flyget kl 7 på morgonen så jag hoppas att det där blir en sådan dag då jag bara skuttar upp ur sängen och tycker att det är en underbar morgon. Hur tror ni oddsen ser ut på det? :S

I alla fall så har jag nu tagit mig igenom en vecka utan min handledare och det har gått supersmidigt! Jag fick höra idag av en av de andra sjukgymnasterna att hon tyckte att jag var så duktig att det kändes som att jag var en riktig sjukgymnast där och hennes kollge :D Yay, jag suger åt mig som en tvättsvamp och var bara tvungen att skriva det här :P Så nästa vecka är handledaren tillbaka och det är även min sista vecka på denna perioden :/ Det har varit superskoj och det har bara blivit roligare och roligare! Idag har jag fått skicka hem två patienter och det kommer gå jätte bra för dem båda två!

Puss på er :D

Kommentera

