Friends always have each others back

Hej!

Det har varit en supermysig sista helg i Götet! Jag har spenderat den med släkt och vänner. Jag inledde med en underbar fisksoppalunch hos farmor och farfar, jag tycker för övrigt att farmor ska börja matblogga :P Fortsatte hem till systeryster för att festa loss :D Det var riktigt skoj och mycket folk, kvällen bar av ut på stan till ett härligt hak ;) Sweet!

Dagen har spenderats med syster! Samt hos frisören :D Jag fick ögonbrynen plockade och jag som trodde att det skulle vara mindre smärtsamt när någon annan gör det, tänk vad fel man kan ha! Aoush vad ont det gör! Dock var hon sjukt snabb så lidandet var kortvarigt :P Efter det så skulle hon färga brynen också, men jag märker ingen skillnad, alls! Mörkare går ju knappast att få dem och ljusare gjorde hon dem inte heller :P Haha! Hon hade lika gärna kunna hoppa över det :O Jaja snyggt formade är dem iaf! Och håret är kortare än det någonsin varit. Hur kommer det sig att varje gång jag går till frisören så blir håret kortare och kortare? Jag tror att det är coolt iaf, ska bara vänja mig som vanligt :P

Nu ska jag sätta pizzadegen så so long!

Kommentera

