It’s time :D

Opps nu har tiden bara flugit iväg! Och vart tog dessa tio veckorna vägen? Tur att jag har lärt mig massa annars hade jag nog börjat fundera på om dessa veckor verkligen har ägt rum, för satan vad fort det har gått!! Jag har haft det nåt otroligt bra även på denna praktikenplatsen och fått se en hel del, mer än jag någonsin kunnat ana och jag har lärt mig mer än någonsin tidigare. Jag har verkligen träffat människor i svåra situationer och det har varit jobbigt och lärorikt. I morgon är min sista dag och jag känner mig redo för att åka tillbaka till Luleå samtidigt som jag gärna hade velat ha tio veckors praktik till! På lördag väntar tentaröj och det känns skönt att få röja utan att ha skrivit tenta. I och för sig har det varit som en enda stor tenta i tio veckor, men den har inte varit lika ångestfylld :)

Fredag är Nicoles dag! Vi ska mysa och ta igen för tio veckor :D Det blir en perfekt dag, en våffeldag! På lördag kommer Jossan då ska vi festa :D Nu ska jag sova och i morgon ska jag äga sista dagen i Varberg!

Nu vet ni!

Kommentera

