Kan dee kan du

Nu har jag shoppat! En slappissöndag som denna, kul att man kan förgylla den med lite shopping liggandes i sängen :D Jag har hittat ett nytt märke för mig som heter Kan Dee. Hon är en konstnär som har tryckt sina ritningar på tröjor och påsar. Väldigt snygga grejer! Här ser ni vad jag har köpt:

OZ Linne To see the world die. Vit AA

Viscose Tee PF AA be

Bilderna kommer från Kan Dees shop: http://www.kandeeshop.se/ 

Jag hade velat handla mer! Bland annat detta underbara linne:

OZ Linne Cages Vit AA

Say no to cages
Nu vet ni vad jag har shoppat!

Kommentera

