Crossfit FTW!

Ojoj nu är jag trött! Första crossfiten på länge men det kändes oförskämt piggt! Det är alltid skönt att börja veckan med träning, det känns lite som att man har klarat av en träning och då är det bara att rulla på med träning under resten av veckan. Men nu är jag trött. Jag tänkte förbereda mig inför morgondagens föreläsning genom att titta på filmer som de tycker att vi ska se, men min dator vill inte sammarbeta på just det här :( Nu blir det hur som helst Bachelorette :D Trevligt kväll folket!

Kommentera

