Hemresa bokat!

Japp och det blir tåg igen :S Nu hoppas jag att de inte strular! Dock kan jag strula till det för jag ska byta i sthlm och sist var det lite kaosartat :P Jag åker hem den 1e juni och kommer alltså det hem den 2e. Två timmar att fördriva i sthlm, har ni några tips på hur man bäst fördriver dem? Som tur är har jag sällskap med Nicole på vägen ned som ligger några kupéer längre ned i vagnen!
Idag har vi sådant fint vårväder i Luleå! Så fort vi fått en ledig stund har vi sprungit ut och efter föreläsningarna satt jag och Lisa ute i solen för att plugga, det gjorde vi en stund innan vi lade oss ned och solade istället! Oj vad härligt väder det är!

Ha en bra kväll! Pussar och kramar!

Kommentera

