Girls night out!

Or in… Det är en så länge oklar, men tjejkväll det är ett faktum! Vi ska, alla tjejer i klassen, hem till Sara och äta mat och ännu lite mer mat! Alla tar med sig något ätbart, jag har bakat minipizzor, och sen ska vi bara umågs. Kankse går vi ut med, vi får väl se vart kvällen tar oss :D

Annars då? Ja, annars så tränar jag på! Var på mördarspinning i morse en timma och efter det gymmade jag. Känner mig redo för beach 2011 så nu får den gärna komma :D

Jag var ute och skulle plcoka påskris idag. Men detta var lite klurigare än vad det brukar vara. Här i Luleå kryllar det inte av björkar, men däremot av snö. Så jag fick pulsa fram genom snön i skogen för att hitta mig lagom höga björkar som jag sedan ansade :) Men nu har jag mitt påskris, ska bara ha fjädrar och sådant med!

Nu vet ni! Puss

Kommentera

