Pysseldag

Oj, vilken kväll vi hade igår! Så mycket god mat och så mycket roliga flickor! Det var hellyckat! Tack Sara för att du drog igång det! Vi dansade hela natten lång och vi åt i flera timmar och i flera omgångar! Det var allifrån minpajer, till fyllda köttfärsbiffar, till olika sorters bröd och efterrätter som pannacotta, cheesecake och vit kladdkaka. Vilka mästerkockar vi har i klassen! Det var suveränt!

Idag har jag tagit mig en cykeltur in till stan, jag håller på och bakar bröd och så har jag pyntat påskriset med fina fjädrar! Det tog ett tag innan jag hittade gula fjädrar… Det är väl klart att fjädrarna ska vara gula till påsk!?

Det är underbart väder ute, dock blåser man bort, men det är varmt!

Ser ni snön i bakgrunden, det är inte sååå mkt kvar nu :P

Kärlek till er!

Kommentera

