Food :D

Titta vad som mötte mig när jag kom hem från gymmet!

Jag har köpt en kasse från Linas matkasse för 499 kr och den kom idag! Så nu i veckan ska jag äta

A Medel: Linssoppa och broccolisallad med päron och valnötter
B Medel: Inkokt lax med romsås, timjanmorötter och potatis
C Medel: Rosmarinkyckling med paprika- och fetaoströra samt bulgur
D Snabb: Kryddiga korvar med bulgur och fruktig salsa
E Tuff: Fetaostfyllda lammfärsjärpar med klyftpotatis och grönsaksragu

Det blir nog jättegott! Jag startade med att laga Linssoppan, tänkte att det var bäst att börja emd det jag var mest skeptisk mot så att jag verkligen skulle äta det. Men oj vad det överträffade mina förväntningar, det var riktigt gott! Det var röda linser, morötter, potatis och lök i. Plus att jag fick fyra matlådor med! Till efterrätt blev det fruktsallad på en perfekt mogen mango m.m.

Ha en bra måndagskväll :D
Kärlek!

Kommentera

