En sorts kärlek

Hej bloggen!
Här händer det inget nytt, livet knegar vidare. Det är påsk och jag har köpt ett påskägg, jag har förklarat meningen med påsken för Elias som tycker att vi svenskar firar påsk konstigt, med målade ägg och lösgodis. Är det någon som är kosntig så är det Elias som inte firar påsk med målade ägg och påskgodis! Annars bloggen så pluggar vi mest, igår hade vi tjejmys och idag ska jag hänga för mig själv resten av kvällen. Dagens middag blev lammfärsjärpar med grönsaksragu, smaskigt värre, men jag har insett att rosmarin inte är min krydda.

Jag har precis sträcklästut en bok av Ray Kluun som heter En sorts kärlek. Jag har gråtit och förundrats. Läs den! Den handlar om en cancersjuk kvinna, hennes man och deras 3-åriga dotter :'(

Puss puss!

Kommentera

