Masterchef of Porsön!

 

Hej och god kväll!

Långfredag asså? Vad hände med att ha tråkigt och inte få göra någonting? Det är helt bortblåst här uppe i norr, det kan ha varit den mysigaste och roligaste dagen på länge! Vi började med frukost hemma hos Mia och Emelie! Underbara tjejer och en frukost från himmelriket! Det var hemmagjord müsli, nybakat bröd, frukt, the och annat smarrigt! 100 ggr bättre än hotellfrukost! Sen blev det lite pluggande, med betoning på lite. Jag hann med att sova lite i Lisas soffa och sen blev det grillning med Jossijos på kvällen :D Det grillades hamburgare, squash, aubergine, ananas och chokladbananer! Min underbara vecka i matväg bara fortsätter! And I love it! Det hela rundades av med Så ska det låta som kan vara hela tv-veckans bästa nöje! Oj vad vi sjöng :) Tur att jag inte videobloggar för ni skulle inte vilja höra :P Trust me in that one!

Masterchef!
 
Jossan!

Vi satte oss precis utanför min port! Inget fel med det va?!

Eh, den blev visst liiite tjock... Till och med för mig :)

 Vi slängde snabbt och lätt ihop en grillspellista på spotify! Den hittar ni om ni följer denna länken. Sov gott allesammans! I morgon är det påskafton och det kommer bli en alldeles grym dag det med! Puss på er!

Kommentera

