Nemen vad är det för en dag idag?

Idag är det min födelsedag! Jag tillhör den grupp människor som fortfarande tycker det är skoj att fylla år, trots att detta är min 21a födelsedag :) Jag tror att jag ska göra scones till mig själv nu på morgonen, bara för att :P

Min födeledag 2009

Min födeledag 2009

Precis när jag skulle sakna att vakna upp till skönsång på morgonen så ringer min mobil. Det är mamma som ringer och så börjar hela hennes klass sjunga Ja må hon leva! Vilken underbart klass och det perfekta sättet att starta dagen :D :D Stort tack till de söta eleverna på Smedingeskolan! Sen blir jag lite varm i hjärtat när jag vaknar på morgonen går in på facebbok och redan klockan 8.00 har 20 stycken grattismeddelanden där!

Det kommer bli en dag full av kärlek!

Kommentera

