Jag faller!

Har jag sagt hur fina vänner jag har? Jag har de bästa vännerna. Det märker man när mobilen går varm och när de fixar en finfin middag till mig och när de bara är så där härliga och underbara som bara vänner kan vara.

Wherever you are it is your friends who make your world

Födelsedagen var nåt otroligt bra! Och idag är det fredag och jag ville bara titta in här och säga att jag lever och mår bra. Jag pluggar och läser Denise Rudbergs böcker. Mest läser jag. Oj, jag blir fast när jag hittar mig en bra bok. När boken dessutom är en serie i tre och jag precis börjat läsa den sista boken. Då kanske ni kan ana att jag typ inte pluggar och typ läser ganska mycket mer. Jag vill ha det som Jenny S, Matilde och Åse. Och i bakgrudnen så ska Veronica maggios senaste album spela. För nu har jag också fallit för det nya albumet.

Jag dricker en kopp thé. Mitt favoritthé för tillfället och tittar på skolböckerna. Jag ska nog ta upp dem nu.

Kommentera

