Stöter du på mig?

Sommarlov! I alla fall nästa, nu har jag bara minimalt kvar att skriva på min individuella rapport och så ska jag och Lisa förbereda oss inför seminariet den 1e juni. Rapporten lämnade vi nämligen in idag! Lycka :D Sen gick vi hem och hade lite virkjunta. Ojojoj, vikrning är nog inte riktigt min grej, men det anade jag redan. Har aldrig testat det innan, men oj vad svårt det var att få det snyggt :S Efter ett tag gick jag hem och skruvad ihop min lampa. Det slutade med att jag fick en elektrisk stöt samtidigt som jag pratade med bror-elektrikern. Det var lite pinsamt. Men nu lyser iaf lampan efter en hel dels skarvande och klippande i sladd :D Snygg är den också! Sen har jag suttit i telefon hela eftermiddagen och pratat ikapp med människor jag inte pratat med på länge :D Det var skoj, har bestämt en sommarsemester till Norge och Haukeliseter för lite vandring och grejer :) Det får vi se till att det blir av! Nu ska jag laga middag för det har jag inte gjort än :) Ha en bra kväll! Puss!

Kommentera

