Fniss och fnatt!

Jag har haft flickorna här för att titta på Bachelorette och vi ligger och kiknar av fniss och skratt! Det är underbart att titta på detta med mina söta flickor :) Vet itne hur vi ska göra med resten av programmen, när vi är på olika orter, vi får ha facebook-livechat undertiden ;) Tog mig även en bakispizza med Nicole, Kristin och Linn förut, trots att jag är väldigt obakis! Jag gillar alla o-ord, obra, onykter, o-o-o! Det regnar här så det var bara att klä på sig regnkläder från topp till tå och plaska i pölarna! Det ni!

/Sofia som börjar bli ett irritationsmoment för bakfulla kompisar med sina obakis-söndagar!

3 thoughts on “Fniss och fnatt!

  1. Oooo vad det är skönt att gå…. Ohhh! Din fina klänning var på säg jag. Snart ses vi även om det tar ett tag till… Glöm inte ditt pass hemma. Puss

    • Ja det var den :D Ja, det dröjer ju liiite till :/ Passet ligger hemma i särö så det ska jag inte glömma, berätta för pappa vart det ligger bara! Puss puss

  2. Ping: … « Sofia i Luleå!

Kommentera

