Sista kvällen med gänget

Gomorron!Eller är det middag? Lunch?

Jaja! Så att säga What Ever! :P Jag ligger kvar i sängen och har avslutat lite plugg, nu ska jag bara förbereda mig inför vår presentation på tisdag så kan jag gå på sommarlov på allvar :)

Igår var superskoj :D Vilken kväll! Sista kvällen med klassen innan sommarlovet och vi var många som kom, och då har Jimmy en lägenhet på 26 kvm, så inte så mkt utrymme över :) Det är så det ska vara när man festar i studentlägenheter :D Tyvärr så dog min kamera innan festen ens hade börjat men jag väntar på Nicoles kort! Det blev iaf grillning och min perfekta hemmagjorda hamburgare trasades sönder som köttfärs på grillen :S Jag hade gjort allt rätt: ägg, RIVEN lök, ströbröd och ändå trillade den ihop… Får man skylla på grillmästaren? Hehe! Som tur var så fick jag en hamburgare av Jimmy (även om det var halvfabrikat) så jag blev mätt :) Det dansades och som vanligt så drog festen igång på allvar när Pontares När vindarna viskar mitt namn spelades. Det har blivit den ultimata festlåten här uppe :) Vi drog vidare till STUK där de hade Islossning för de som går ut nu så alla var väldigt finklädda. Dresscoden för oss andra var lite finare än vanligt vilket resulterade i att Tor inte kom in med sin piké-tröja och Blom fick cykla hem och byta skor, han hade ett minimalt hål i sina skor, men i övrigt kavaj och väldigt finklädd! Ibland undrar man över dörrvakterna asså :S Det tog ett tag innan festen drog igång på STUK, men när den väl gjorde det dansade vi som tusan! Elias drog iväg med mig på en foxtrot och jag snurrades yr :P Efteråt blev det Hälsokällan för VÅFFLOR! Äntligen har de öppet när jag är i stan, oj vad gott det var, våfflor var det perfekta fyllekäket :P Mkt sylt och grädde! Sen hörrni drog vi på efterfest och hem kom jag efter solens uppgång, den klättrade över trädtopparna när jag gick in genom dörren!

Puss på er! Och tack för en grym kväll världens bästa klass :D

 

Kommentera

