Två tredjedelar

Ja, två tredjedelars sjukgymnast, det är vad jag är! Ett år kvar på utbildningen, det är ingenting! Jag hade sista seminariet idag och det gick bra, det var intressant att höra de andra även fast man läst deras rapporter redan. Oops kom på nu att jag glömt bort att lämna in den individuella rapporten, tur att jag kom på det! :P

Nu blir det Zumba, sen blir det lite packning och lite städning och lite sånt där nödvändigt. Men framförallt ska jag njuta ordentligt av sommarlivet :D Jobbet börjar om 15 dagar och tills dess ska jag bara ha det bra!

Puss puss!

Kommentera

