Sommarlov!

Gomorron :) Jag är trött och jag har inte tid med det… Igår var jag hemma hos Dennis och Broborn och hängde med nollorna som hade lite sommarlovsfest :) Det var supertrevligt och det blev sent. Så nu får jag stå mitt kast idag när jag ska tvätta, städa och packa. Jag har i princip inte börjat med någonting! Suck, tur att jag åker halv åtta ikväll :) Resesällskap har jag i massor: Nicole, Tor och Isabell från klassen och Fredrik och Clara från nolle-klassen :) Men så trevligt!

Nu är det väl dags att sätta igång, har avnjutit en frukost bestående av kcnäckebröd och äppelmos och så ett glas vatten till det. Mycket sämre blir det inte, sämst när all frukostmat tog slut igår :S

/Sofia som inte blev mätt och belåten av frukosten :P

Kommentera

