Burn,burn, burn…

Hej hej och god natt! Jag är så trött så jag somnar nästan här och nu… Idag har jag fått lite försmak inför turkiet med strålande sol och så har jag bränt mig. Jag har ett boxarlinne på ryggen i vitt :P Inte så snyggt vill jag lova :/ Jag har varit nere i Haverdal och hälsat på farmor och farfar och haft det mysigt och soligt!

I morgon åker jag och min bubbla till Turkiet och stannar i en vecka. Det blir sol och bad och fest och chill och god mat! Jag längtar! Så bloggen vi ses om en vecka och då får du höra hur vi haft det! Puss och på återseende :D

Kommentera

