Mat så jag spricker!

Gomorron! Hur mår ni? Jag har fortfarande en proppfull mage efter gårdagaens middag på Hard rock café! Bror och syster firade min födelsedag och bjöd mig på middag och så fick jag en lite högklackad sko till mitt berlockarmband! Som nu kan väga upp min conversesko som jag köpte för ett tag sedan :D Så igår och vi först en superstor hamburgare (10 oz = 283 gram!! och jag åt upp hela!) och på det denna mega glassen :D

Inte så dåligt va?! Jag orkade bara äta upp hälften sen höll magen på att explodera :P

Nu ska jag gosa lite med Carl!

Puss och kram :D

3 thoughts on “Mat så jag spricker!

Kommentera

