Tennis? Ja? Ja?! Ja! JA!

Haha ja hur ska detta gå? Tennis det har jag inte spelat på många år, minst fem, och nu har Lollo dragit med mig på lite spel ikväll :) Hur ska detta gå?! Men som Jimmy sa; köööör ba köör! Så det är väl det jag ska göra, synd att jag inte kunde gå ut och tjuvträna lite nu innan i trädgården :/

Källa

Idag har jag varit på utbildning om vårt journalsystem, ett system som jag inte får skriva journaler i. Det enda jag ska göra är att läsa vad andra har skrivit och det visste jag redan hur jag gör innan jag gick utbildninge. Så en halvdag lagd på det hyffsat i onödan. Den var egentligen till för sjukgymnasterna och arbetsterapeuterna men de ville väl inte ge mig tillgång till det utan koll eller nåt :P

Imorgon åker jag till farmor och farfar på landet och firar midsommar! Det ska bli hur mysigt som helst :D

Puss puss!

——————————————————————————————

Update!
Tennisen gick bra mycket bättre än vad jag hade förväntat mig och det var både skoj och jobbigt! Synd bara att jag sköt över så många bollar över stängslet, men dem hittade vi tillsammans med många fler bollar :) Så nu pappa är båda dina rör fulla med bollar :)

Kommentera

