20110711

Nu blir jag strax upphämtad för att susa iväg på Friskis och svettis utejympa :) Jag och Sofia brukade gå på den förra året lite då och då när vi hade tid och nu är vi några till som ska iväg och svetttas :) Sen blir det lite filmmys hemma hos Linnea och sen lär jag väl ha somnat innan jag kommit hem, men det blir säkert en bra kväll :D

Igår åkte jag fast i min första poliskontroll, fick blåsa och visa körkortet :) Man blir allt lite nervös när polisen stoppar en :/ Men som tur var fick jag passera vidare :) Dopet var fint och mysigt och galet vad mycket tårtor och kakor vi fick smaka :D Det bjöds på smörgåstårta, sju sorters kakor och sen 3-4 olika tårtor på det :O Ojojoj! Det är nog bra att jag ska träna ikväll och tränade igår, det gäller att ligga i om det ska vara kalorier in=kalorier ut :P

Över och ut

Kommentera

