Dagens lunch!

image

image

image

Jag och Johanna kom på när vi satte oss i bilen att vi hade glömt att äta lunch så vi köpte oss varsin freeport-våffla med tre kulor, mjukglass och strössel! Yummi! Köpte förresten en ny handväska :) perfekt att ha till skolan! Hittade den inne på mex.
Vi har även varit och handlat mat och när jag ska plocka fram den långa inköpslistan från mamma så visar det sig att jag råkat slänga den på freeport :0 oops! Ringer till mor som inte tycker det är fullt lika roligt som jag och Johanna som ligger dubbelvikta i affären :) tacka för dagens teknik och min nya telefon för hon kunde mejla listan till mig :)
Kärlek!

One thought on “Dagens lunch!

Kommentera

