Partying partying

Hej hopp!

Vilken kväll det var i går, det blev så sent så att jag missade sista nattbussen hem så madrassen på golvet blev min :D Det var superskoj och det blev gitarrspel och allsång, spel och dans :D Helt lyckad kväll hos Robin och Viktor! Och hej då no 3 till Hannah (och de andra)

Idag har jag varit nere i Falkenberg hos Leo! Hej då no 4 blev till Leo… Vi har spelat minigolf (jag åkte på storstryk…) och ätit glass på Tre toppar! Ojoj vad gott! Sen blev det en sväng hem till Leos föräldrar där jag blev bjuden på ännu mer fika och träffade hans mysiga familj! Lyckades pricka in söndagsfikan med storfamiljen :P

image

Glass i STORA lass!

image

Skrea strand från sin fina sida :D

image
Leo vann golfen ganska lätt :P

Mysig helg helt enkelt :D Kärlek!

Kommentera

