Bye bye :'(

Tjenixen!

Nu har jag bara en dag kvar på jobbet sen är sommaren slut… Tur att jag får komma tillbaka nästa år :)

I dag har jag varit och hälsat på på Lotusgården där jag gjorde min praktik! Jag fick se deras nya stötvågsapparat för behandling mot olika -iter :P Och hälsa på både Hans och Elinor!

Igår var jag hemma hos min syster och hennes sambo ;) Så det var hej då no  5, 6, 7 och Jennifer dess förinnan som no 4. Ojoj, alla dessa hej då! I morse nummer 8 blev pappa… Nu har jag väl bara jobbet och mamma kvar :/ Det var iaf mysigt att träffa syskonen och Martin igår! :D

När jag kom fram till jobbet insåg jag att jag hade glömt min mobil hemma… Jobbigt när jag skulle träffa Johanna inne i stan… Jag fick hur som tag på henne under dagen och bestämde en väldigt precis mötesplats och tid. Det skulle ju inte varit några problem om det hade varit så att jag hade haft en klocka på mig. Men vet ni vad, den har jag bara i mobilen… Så det var svårt att leva gammaldags… Men hittade henne gjorde jag som tur var!

Det var väl det om det :P

Kommentera

