Luleå

image

image

Hej! Jag kom upp bra igår! Det enda som var liiiite jobbigt är när jag kom på planet i min onepiece och alla övriga passagerare är kostymsnubbar och damer i välpressade kläder… Jag har nog aldrig känt mig så nedklädd :P Upp kom jag iaf och blomman kom med :D Jippi! Träffade Jossan och åt frukost med henne på Unik, träffade Elias och sen blev det caps på kvällen :D Det var ganska exakt ett år sedan jag capsade, så det var skoj :D Fastsatt i handklovar blev jag också av Mackan… :(

Efter capsen bar det hemåt för att laga middag! Lisa, Simon och Jossan kom över och umgicks lite innan jag och Jossan drog till STUK! Åh älskar stuk! :D

Idag har jag ätit frukost med Simon, Nicole och Tor! Nu börjar gänget samla sig här uppe igen :D I lite it!

Puss o kram!

Kommentera

