När man får oväntat besök

image

Från i fredags! Jimmy och Nicole myser!

image

Snapsakademin sjunger inne på damtoaletten!

image

Jag hängde ett slag på sektionskampen i lördags!

image

I natt blev det våfflor från källan serverade och tillagade av Trolle, Jossan och Gurra!

Hej! Oj, det har hänt en del sen jag bloggade senast :) I fredags var det Välkomstmiddag för nollorna, sittning på STUK, så då förfestade vi ett gäng från klassen och gick sedan dit! Det var hur skoj som helst och så himla härligt att träffa alla igen <3 Lördagen bjöd på en till Välkomstmiddag och utgång för oss! Kvällen började på Old brodies och lite häng med Nicole, Viktor, Kristin och hennes pojkvän Erik innan jag och Nicole gick vidare hem till Madde för lite balkonghäng! Vi satt ute till sena kvällen och gick sen till STUK där jag träffade massor av roliga människor! Nu känns livet som vanligt här uppe, nästan som att man inte har varit borta i 3 månader. Kylen är uppfylld, kompisarna har jag träffat nästan alla, skolan börjar i morgon, matlådorna börjar lagas m.m.

Idag fick jag oväntat besök :) Oscar har flyttat till Luleå och ringde och frågade om han fick titta in! 15 minuter senare stod han utanför och då hade jag snabbt fått slänga mig in i duschen och försökt hinna panikstäda lite. Det hann jag INTE! Jaja, så hemskt var det inte som tur var här inne, men har man inte träfpå 2 år får det ju gärna vara lite extra fint :P

Nu kommer snart flickorna över och tittar på film :D Mysigt värre :) Puss och kram!

Kommentera

