Akupunktur for real!

Det var grymt att äntligen få testa akupunktur! Vi satte runt armbågen, nere vid handen och en i foten. Den i foten var ganska smärtsam :O Men annars var det ganska lindrigt, men skoj! Jag blev ganska dåsig efteråt… Så det var inte skoj att sätta sig i skolbänken för två föreläsningar om ryggraden. Men det var intressant så det var bara att lyssna och anstränga sig!

Dagens middagsmat måste jag bara dela med mig av för tusan vad gott det var! Ruccolapaj med tomat från arla. Kolla in och provlaga, smarrigt som tusan!

Nu ska jag slappa lite så att jag kanske kommer över min dåsighet! Kärlek!

Kommentera

