Onsdagspub!

Hej!

Igår blev det en spontan onsdagspub, oj så trevligt! Det borde man kanske göra varje onsdag tänkte jag? Trevligt trevligt!

Mindre trevligt har jag just nu… Jag tvättar och pluggar. Det rivstartades igår på föreläsningen med nacke och en kulspruta till föreläsare. Skoj verkar i alla fall den här kursen bli och i morgon ska vi välja praktikplatser! Jippijajaja!

Sen vet ni mer? Jag har köpt en mössa från http://www.decehats.com/ som säljer virkade mössor producerade av fattiga kvinnor i Rumänien. Jag blev tipsad från en kompis som är volontär där nere med några stycken som jag gick gymnasiet med och tjejerna är dessutom modeller för mössorna! Sweet tänkte jag och klickade hem en double-daisy!

Puss och kram i överflöd!

One thought on “Onsdagspub!

  1. Jippijajaja, säger jag med – love it att du snart kan nacke och rygg! Kommer bli din bästa och mest älskade patient ever – lovar!

    P o K <3 Love u

Kommentera

