Punktera mera!

Hej! image Idag har vi haft sista akupunkturövningen innan tentan. Det gick bra! Vissa punkter är lite smärtsammare än andra, men för det mesta går det bra! Skoj är det iaf! Och visst bli man påverkad, dåsig och trött blir jag efter ett tag. image Snygga handskar har vi på oss! Det är viktigt med hygienen ;) Men det var ju ett tag sedan jag bloggade nu. Ska säga att det har inte hänt så speciellt mkt. Var inne i stan en snabbis igår och bunkrade inför helgens festival :D Ltu 40 Lår ska firas! Ser ni att det står Lår? :) Detta hade några lite skoj åt och gycklade :) 40 st lår!

Jag har börjat träna igen! Aaaj! Jag har ont i hela kroppen, det där med att starta lugnt har jag inte riktigt lyckats med… Skoj är det att träna igen iaf! I like it :D Och no pain no gain så jag måste gaina massa! Jippie! Nu ska jag fortstätta plugga… Det är det jag har gjort hela veckan med. Detta ska jag göra innan jag går ut på praktik den tionde oktober:

Dugga x2 (MÅSTE KLARA)
Träningsprogramsinlämning
Träningsseminarium
Stresseminarium
Behaplanseminarium
Praktisk tenta
Rapport
Akupunkturtenta – praktisk och skriftlig
Hitta praktikplats för två veckor
Och det är bara tre veckor jag har på mig. Det är en del det :/ Så bäst att sätta fart! Kärlek!

Kommentera

