Festival: check!

Hej! Igår var det festival :) Födelsedagsfestival! Det var grymt :) Vi började med hoppborg och öl efter lunch, öl eftersom det är festival! Norrlands Guld för att vi är i Norrland :D Sen blev det snabbt hem, byta om, tagga och iväg till Anders där vi satt i solen och drack lite mer, eftersom det är festival. Folk drog runt i klungor med öl i händerna och alla var glada, det var ju festival!

Sen drog vi på gummistövlarna, det var ju festival, och drog till området. Movits spelade och de ägde! Shit vad bra de var :D

Kramkalas med Petter :)

MOVITS!

Mingel med Hasse Brontén

Kvällen innehöll ett underbart fyrverkeri signerat Pyrot! Awesome work! Mingel inne på STUK och en lägsta temperatur på en plusgrad. Tror ni att jag frös i kön in till STUK? Hmm typ… Tråkigt nog så gick brandlarmet inne på STUK, så det sabbade festen lite, även om man inte utrymde… Det blev inte mkt dans för mig, vet inte riktigt vad jag gjorde hela kvällen, men skoj hade jag!

Tack LTU för ett fint födelsedagskalas! Nu kan jag bocka av festival från min att-göra-innan-30-lista! CHECK!

Kärlek!

Kommentera

