Sushi, öl och härliga vänner!

Hej!

Hur mår nu i höstkylan? Här, alltså i min lägenhet, är det så kallt så jag ville inte stiga upp ur sängen i morse… Jag frös under täcket… Nu äntligen har Lindbäcks bestämt sig för att sätta på elementen, det var inte en dag för sent… Tillslut kom jag upp ur sängen och in i duschen och så kom Jossan så att vi fick lite scones till brunch! Smarrigt värre :D

image

Det är en riktig njutar helg som har inleddes igår med sushi och öl med Viktor, Kristin, Linn, Markus och Thomas! Glad att jag har så härliga vänner att spendera mina fredagar med :D Efter en öl (och en tung skolvecka med en låååång fredagsfinal) så blev vi alla ganska fnissiga och nivån på samtalet sjönk drastiskt :D Skoj hade vi, men jag tycker lite synd om de övriga gästerna om de råkade höra oss :P Men så kan det gå :D

Jo veckan… Shit! Det har varit mycket mycket att göra. Började ju i tisdags med dugga på länd och bäcken. Fortsatte i torsdags med dugga på nacken och bröstrygg. Avslutade i fredags med två seminarium och därmed skola 8-16… Vilken fredag.

Nästa vecka inleder vi med akupunkturtenta på måndag, både praktisk och skriftlig. Så det har jag roat mig med hela dagen idag… Sen fortsätter vi med ett seminarium och inleder veckan därpå med en stor praktisk tenta och en rapport som ska skrivas. Phuee, to do listan krymper men nu återstår de stora grejerna… Jaja det skiter jag i för nu för ikväll blir det mys med BÄSTA Nicole :D

Kärlek! <3

Kommentera

