Hjälp!

image

Elias förbereder sig inför philm – eftersom det är ”sjukt irriterande med prassel” packar han upp sina dumle ;) Vi åt pizza och tittade på Captain America, rolig film :D

Idag har jag haft en heldag med examination i akupunktur. Vi började med skriftlig i morse, vi får se hur det gick på den och avslutade med praktisk efter lunch. Det gick vägen om än med lite darr på ribban. Jag fick först Gb21 som läraren inte var riktigt nöjd med och drar sedan min absoluta HATpunkt. Jag sa innan tentan att får jag den så vet jag inte vad jag gör för jag klarar den inte. Sista chansen, sätter jag den inte rätt blir jag udnerkänd, men som tur var så godkände hon den, även om den inte var perfekt :) Så kan det gå – man ska väl möta sina rädslor :P

Nu har jag suttit i telefon och pratat med telefonsvarare ett tag. Finns det inga sjukgymnaster som arbetar efter kl 15?? Jag vill vara två veckor hemma i Kungsbacka-området men det är ju inga som svarar. Och idag fick jag reda på att platserna måste vara klara innan torsdag. Känn paniken på det… Så nu vill jag ha hjälp! Känner ni någon sjukgymnast som vill ta emot en student i slutet av november? Pls help!

Pussar och kramar och kärlek och och och :D

Kommentera

