För alltid 2011-10-03

Hej!

Ja ni det händer inte mycket just nu, men snart så har jag mer roligt att berätta om! Men jag kan berätta om att min bror kommer på fredag :D Jippi! Och vet ni vad mer?! Min syster kommer i november :D Hell yeah! Skoj skoj skoj! Då ska jag visa dem norrland :D Så vad är Norrland hörrni? Vad ska jag visa?

Idag har jag givit pluggandet ett sista försök, det gick väl inte superbra. Men nu tänkte jag att det jag inte lyckats lära min än på ett magiskt vis ska slinka in i huvudet medan jag sover. Ni vet som när man var lite och trodde att om man sov med boken under huvudkudden så kunde man hela boken dagen efter. Eller var det bara jag?

Idag har jag iaf varit på gymmet! Jag började värma upp på löpbandet men det gick så lätt att springa så jag fortsatte i en halvmil. Och ja, jag skriver halvmil för att det låter längre en fem km. Så slipper ni fundera ;) Sen blev det lite styrka på det med :D

Nu är det sängen som ropar på mig. Bäst att jag kryper ned!

Puss och kram på er! <3 Håll en tumme kl ett i morgon är ni goa!

Kommentera

