Score!

Winner! Jag satte VG på den stora praktiska nacke/rygg-tentan idag :D Lycklig som få! Jag fick spänningshuvudvärk som jag tycker är väldigt svår så när jag var klara var jag väldigt osäker på om jag ens klarat den. Så har jag bedömningssamtal med läraren som dröjer med att säga om jag är godkänd eller ej och när hon väl säger:
– Du är ju godkänd. Men….
Efter det där menet blir jag toknervös och tror att hon ska lägga till precis, men istället fortsätter hon med:
– … Jag funderar på om du ska få VG eller ej…
En sten lossnar från mitt hjärta! Det hade jag verkligen inte förväntat mig :O Shit vad glad jag är!

Så nu är det avklarat :D Nu är det bara en rapport som ska skrivas innan denna LP är slut. Det kommer vara a piece of cake efter detta :P

Så jag och Jepser åkte in till stan för att äta kanelbulle eftersom det är den dagen idag. Och sen blev det Zumba med Jossan och lyxmiddag och ett glas vin med henne. Det blev än en gång ryggbiff, men nu med färsk pasta och svampsås! Mums! Och så kom Elias och chrashade vårat party :P Alltid välkommen! Titta vilka fina snickers jag hittade på slemmis!

image

<3

Sov så gott! Kärlek!

One thought on “Score!

Kommentera

