Signerat Sjukgymnast Sofia

Hej!

Har lunch på praktiken just nu så jag tänkte passa på att uppdatera er om vad som händer :) Som pappa sa så lever jag Svenssonliv numer. Tydligen innebär det att man jobbar, kommer hem och är trött efter jobbet så att man somnar tidigt. Jo det kan väl vara en bra sammanfattning :P Men jag hinner med roliga saker också! Lovar! I fredags så hade vi fredagsmys hos Viktor, med Kristin och Nicole. Det blev tacos och sen sågade vi kidsen i Idol. Hem kom jag vid ett nån gång (ett under att jag inte somnade). Lördagen bjöd på träning (oj, om jag fortfarande har träningsvärk), persade i benöj, och sen blev det fika på stan med Jossan. Söndagen var en slapp söndag, men den toppades med zumba på kvällen och mys med Jossan! :D

Så praktiken då?! Jo, jag trivs superbra! min handledare är bra och idag var jag ensam med min första egna patient. Tidigare har handledaren suttit med, men nu fick jag lösa det själv :D Jag har ett par egna patienter om dagen och hittills går det bra!

Nu är ni lite uppdaterade på vad som händer och fötter! Jag ska försöka bli bättre på att blogga :P

Hoppas ni mår bra! KÄRLEK!

Kommentera

