Paltkoma

Nu ska ni få höra om min helg! Det har varit en väligt skön helg :D I fredags så vart det fredagsmys med Jossan. Det tog ett tag innan hon vakna, men när hon vaknade då blev det powermys! ;) I lördags så låg jag och läste jättemkt! Det är så härligt när man inte har så mkt plugg att göra på kvällar och helger så att jag faktistk hinner läsa lite skönlitteratur! Just nu läser jag Lisa Marklunds En plats i solen. Med 20 sidor kvar så vill jag just nu mest hem och läsa :P Sen på kvällen blev det bastu och häng hemma hos Lisa och Simon!
Söndagen vart jag bortbjuden på middag! Ida och Viktor bjöd på palt! Tänka er vad Norrländska vi var igår :D
image

Palt!

Det bästa var att det överträffade mina förväntningar och var faktiskt ganska gott! Jag har ätit det en gång på en sittning på STUK, men då var det massproducerat till flera hundra och så äckligt så att jag inte fick ned en tugga :/ Men nu! Hemmalagad och med rårörda lingon till slank det ner!

Nu sitter jag på praktiken och väntar på att min patient ska komma! Hon ska få göra ett Åstrands konditionstest. Det har gått väldigt bra idag! Har haft tre patienter hittills!

Pussar och kramar i massor :D

Kommentera

