Bring it!

Hej!

I lördags så var det en intensiv dag! Och mysig och bra på alla sätt och vis! Jag och Jossan startade dagen med hotellfrukost för att fira Simon och Simones dag som var i fredags! Ojojoj! Frukost är verkligen våran grej! Så sjukt gott :D Efter det så blev det en del shopping på stan, tyckte att vi förtjänade något nytt att ha på oss på kvällens tentaröj! Speciellt nöjd är jag med ett par byxor jag hittade på VILA! Nästan så att jag ska gå och köpa ett par i en annan färg med!

Så på kvällen var det alltså tentaröj för dem som skrivit tenta och bara as-röj för oss andra lyckligt lottade som lever Svensson-liv. Vi var hemma hos Jossan och hängde innan det blev STUK! Det var på tok för längesen jag var på stuk så det var nice att komma dit igen :D

Mackan leker ånglok!

Chaaarlige och Jimmy :)

Jag blev D6a för ett tag :P

Det var en väldigt trevlig kväll! Det hela avslutades med våfflor i Källan där intäkterna går till http://www.foreverangels.org/ där Jossan ska göra två veckors praktik :D

Kärlek!

Kommentera

